سوگندسوگند، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

یکی یه دونم

سوگند جونم سرما خورده

1393/1/27 17:09
نویسنده : مامانی
334 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان امروز فقط میتونم از مریضیهات بگم چون الان دو هفته است که مریض شدی اول اینکه تمام بدنت و دهنت ریخت بیرون که خیلی بد بود و نمیتونستی هیچی بخوری میترسیدی چیزی بکنی تو دهنت چون همه دهنت زخم شده بوددکترم بردیمت گفت هیچ دارویی نداره باید صبر کنیم تا خودش خوب بشه بمیرم واست که هیچی نمیتونستی بخوری خیلی گریه و بی تابی میکردی من که دیگه نمیدونستم چیکار باید بکنم از بس حالت بد بود یه روز بابایی نرفت سر کار وایستاد خونه تا با هم نگهت داریم .هنوز اون مریضیت خوب نشده بود که تب کردی همراه با اسهال و بالا اوردن این دیگه خیلی بد بود چون تمام انرژیتو ازت گرفته بود فقط بی حال یه جا میخوابیدی بازم هیچی نمیخوردی بردیمت دکتر گفت یه سرما خوردگی ویروسی بهت دارو دادو یه شربت اشتها تا بتونی غذا بخوری خیلی ضعیف شدی من نمیدونم چرا تو اینقدر مریض میشی هر مریضی که شروع بشه بین بچه ها تو حتما باید اون مریضی رو بگیری خیلی نگرانتم هر غذایی که دوست داری برات درست میکنم اما باهزار زحمت فقط چند تا قاشق می خوری تمام روز چسبیدی به من دیگه حوصله بازی کردنم نداری دو هفته ای میشه حتی طرف اسباب بازیهاتم نمیری دنبال بهانه میگردی تا گریه کنی بعدش هر کاری میکنم دیگه ساکت نمیشی  من که دیگه دارم دیوونه میشم دیگه کم اوردم خدایا فقط ازت میخوام صبرمو زیاد کنی تا بتونم از دخترم به خوبی مراقبت کنم خدایادخترمو به تو میسپرم خودت نگهدارش باش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)