سوگندسوگند، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

یکی یه دونم

سال نو

1392/3/2 2:50
نویسنده : مامانی
146 بازدید
اشتراک گذاری

 

    باران عشق همیشه میبارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند

                       از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیش شوی

عزیز دلم دیگه چیزی تا اغاز سال نو نمونده امسال اولین سالی هستش که شما عید نوروز رو جشن میگیری امسال عید برای من و بابایی یه حال و هوای دیگه ای داره چون تو در کنارمونی عاشقتیم نفسم. سال گذشته سال خوبی برامون بود چون تو این سال تو به دنیا اومدی و با اومدنت زندگیمون رو پر از خیر و برکت کردی دخترم بهترین ها رو برات ارزو می کنم و از خدا می خوام همیشه سلامت و عاقبت به خیر باشی گلم.تمام هستی من عیدت مبارک.                                                                                                  

                       اینم سفره هفت سینمون  

برای  تو تمام صلح لذت و عشق این فصل رو ارزو میکنم تغییر فصل رو بهت تبریک میگم.       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)