سوگندسوگند، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

یکی یه دونم

سوگند و جوجو

1393/8/11 16:22
نویسنده : مامانی
242 بازدید
اشتراک گذاری

سوگند جونم عزیز مامان شما تازگیا خیلی وابسته جوجو شدی یا همون پستونک من اولا خیلی نگران حرف زدنت بودم چون میگفتن بچه هایی که پستونک میخورن سر زبونی حرف میزنن اما خدا رو شکر وقتی تونستی حرف بزنی دیدم که اینجوری نیستی برای همین اجازه دادم بازم جوجو بخوری چند وقتیه خیلی علاقه شدیدی به جوجو پیدا کردی یعنی همیشه دیگه تو دهنت از دو ساعت قبل خواب میخوردی تا دو ساعت بعد خواب یا هر وقت که گریه میفتی میگی جو جو میخوام تا اینکه چند روز پیش داشتم دندوناتو معاینه میکردم احساس کردم دندونای بالات داره حالت جوجو میگیره و داره گرد میشه برای همین دوباره نگران شدم به بابایی که گفتم قرار شد دیگه جوجو بهت ندیم اما مگه میشد واسه همین منم یه فکری به سرم زد و جوجو تو تلخش کردم اونم با اسپری اویشن که مخصوص افت تو دهن و ضد عفونی کننده دهن.وقتی جوجو رو خوردی سریع در اوردیو پرتش کردی منم گفتم جوجو تلخ شده باید بندازیم سطل اشغال ازاون به بعد تا میگفتی جوجو باز خودتم میگفتی جوجو تلخ انداختی اشغالا .الان دو روز که جوجو نخوردی اولش من خیلی میترسیدم که موقع خواب اذیت کنی اما دیدم خیلی راحت خوابیدی و اصلا برای جوجو گریه نکردی .دختر من دیگه کم کم داره بزرگ میشه و همه کارای نوزادیشو ترک میکنه اول جی جی مامان بعد پوشک الانم پستونک فقط شیشه مونده که اونم هنوز زوده میتونی بازم بخوری .خدا رو شکر برای کنار گذاشتن این کارا مامان واصلا اذیت نکردی خدایا ممنونم به خاطر این فرشته ای که به من دادی تا حس خوب مادر بودن رو تجربه کنم .

 

                   محبت   دوست دارم با تمام وجود نازنینممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)