سوگندسوگند، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

یکی یه دونم

11 ماهگی مبارک

1392/6/28 17:48
نویسنده : مامانی
158 بازدید
اشتراک گذاری

سوگند خانم وارد 11 ماهگی شده وهمزمان دندون سومشم در اورده مبارک باشه عزیز دلم . سوگند جونم الان میتونی چند قدم راه بری  به هر جا که میرسی سریع بلند میشی وایمیستی مدت زمان وایستادنت خیلی طولانی شده زود نمیفتی میتونی همزمان فضولی هم بکنی .دقیقا میتونی تشخیص بدی چی مال کجاست مثلا گل موتو که برمیداری می ذاری روی سرت و وقتی جوراباتو بر میداری می خوای پات کنی کلاهتو که برمیداری میخوای سرت کنی.تا بالشتو میبینی سریع سرتو میذاری روی بالشو مثلا لالا میکنی.گوشی تلفن و برمبداری و در گوشت میگیری و کلی صحبت میکنی تازگیا خیلی صحبت میکنی البته به زبون خودت قربونت بشم  تا من و بابایی رو میبینی داریم صحبت میکنیم تو هم میای خودت و قاطی میکنی و شروع میکنی به حرف زدن .از همه جا دلت میخواد بری بالا منم باید همش چشمم بهت باشه تا از جایی نیفتی .عاشق نانای کردنی هر جا که داری میری فضولی کنی تا میگیم نانای نانای وایمیستی و سریع دستاتو میبری بالا و شروع میکنی به رقصیدن من و بابایی هم کلی ذوق میکنیم و برات دست میزنیم تو هم بیشتر خودت و لوس میکنی تازگیام اینقدر بامزه خودتو لوس میکنی که فقط میام و بوسه بارونت میکنم شونه هاتو میبری بالا و نیش میکنی و میخندی دندونای قشنگتو نشون میدی .دکی کردنو خیلی دوست داری دستاتو میذاری روی چشماتو میگی د یا هر چی که برمیداری میگیری جلوی چشماتو بعد میاری پایینو با جیغ میگی د . الانم از خواب بیدار شدی و دیگه نمیذاری من بنویسم بقیشو با عکسات بعدا میذارم یکی یه دونه من .ماچماچماچقلبقلبقلببغلبغلبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)